Nilfisk Multi 20 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Multi 20 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

gerdakensen123 28-01-2015
Geschreven voor: Nilfisk Multi 20 blauw

Niet kopen , want het ding is nix , de buis en mondstuk zijn zomaar stuk en stofzakken Zijn Loei duur. En alleen op bestelling Verkrijgbaar.

bandiet78 17-01-2015
Geschreven voor: Nilfisk Multi 20 blauw

Wij hebben de stofzuiger nu bijna een halfjaar en meerdere keren contact gehad met Nilfisk maar die zeggen gewoon dat hij voldoet wat het geluid betreft (+ 86dB).
bij de pijp is ook de vergrendeling kapot gegaan en daar wordt niet op gereageerd door de leverancier.

Na wat sparen hebben we een nieuwe stofzuiger gekocht, en deze "lacht" naar ons. en wij lachen ook weer met stofzuigen.

bandiet78 16-09-2014
Geschreven voor: Nilfisk Multi 20 blauw

Stofzuiger zuigt goed, gewicht is goed en makkelijk te tillen.

Maar het geluid is om te huilen, volgens specificatie 65db
werkelijk geluid is meer dan 85db

dus van de specificatie's hoeven we ook al niet meer uit te gaan.

Onno1111 10-07-2012
Geschreven voor: Nilfisk Multi 20 blauw

goedkope plastic buis .. na 1 keer zuigen en ergens tegen aanstoten ..een scheur in de buis ... erg veellawaai ook voor normale stofzuig acties en dan bedoel ik ook erg veel lawaai.
zuigkracht is wel enorm..
dat je er water mee kan opzuigen is mooi meegenomen maar een handleiding ontbreekt.

fraaywijkje 28-01-2014

ivm de plastic buis, wij hebben de multi 20 besteld bij VVS in dordrecht en kregen er meteen stalen buizen bij. Nilfisk vergoed de buizen namelijk en dus was het makkelijker voor VVS om ze dan maar direct mee te sturen.